BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 21, 2009

Kawan² serta Sahabat² yang Hebat..


Dilahirkan sebagai Pahlawan "Mohd feizal Azhari"
2005 disekolahkan di s.m.k btr.
Di tingkatan 1 amanah
sepanjang perjalanan disekolah btr aku tekat untuk menyertai pertubuhan silat
SENI GAYUNG MALAYSIA
bagi diri aku nie lah yang mencabar dalam hidup aku..
bertahun² aku menjalin latihan.
aku bermula dari bengkung hitam(tali pinggang hitam).
tiap² ary sabtu aku menjalani latihan.
bagi aku nie la hobi aku pada masa dulu..
Pada satu ketika,jurulatih ku berkata,akan ada satu pertandingan antara sekolah² wilayah persekutuan.
aku cuba menyertai pertandingan itu,tetapi aku perlu bertanding dengan senior aku.
malangnya aku kalah..tpi aku berasa bertuah kerana aku cuba dengan sedaya upaya untuk memasuki pertandingan tersebut.
Pada tahun 2007,aku teruskan latih aku bersama rakan² pada ary sabtu..
gelanggang bandar tun razak makin sunyi kerana senior² lama smuanya sudah abis sekolah.
tak sampai 40 orang yang join..
tapi kitaowg tidak pernah mengalah..
pada bulan 6,telah adanya satu pertandingan lagi skaly.
Aku cuba menunjukkan bakat aku di hdapan kwn²..
heeeee!!!
akhirnya aku dipilih untuk menjadi wakil sekolah dalam pertandingan peringkat wilayah..
Aku telah mengambil dua bahagian dalam pertandingan tersebut.
salah satunya,kategorie solo(seni tari) dan kedua silat olahraga kelas dua..
kawan² yg laen just bagi sokongan mase tu..
ade lagi dua owg yg masuk.Aizat & fatin..
tiba di stadium,jantung aku bedenyut kencang.goyang siot..
dua ary ak bertanding..yang lgi dua owg tu pusingan pertama dh kalah.
malang sungguh..
pada game yg ke2 silat olahraga.untuk kelayakkan masuk kew suku akhir..
aku telah bertarung dengan sekolah mane entah.hahahaha
akhirnya aku menang dlm game tersebut.
aku xsangka yg aku dpt masuk sampai suku akhir..
niat aty aku nak bawak balik piala..
tapi kita tngk jela..
pada game suku akhir aku telah menang laki skali dengan keputusan 4-1.
akhir nya aku dpt jgk jejak kaki di pusingan sparuh akhir..
dlm pertandingan sparuh akhir..
kwn ² ku semuanya sudah pulang tinggal aku sowg..
nasib baek lah akk angkat aku dtg time tu..
tepat jam 3.30 pertandingan sparuh akhir telah bermula,untuk kelayakkan ker game akhir..
akhirnya aku tewas pada game sparuh akhir dengan keputusan 3-2 dengan sekolah sains alam shah.
aku berasa bertuah kerana aku dpt jgk bawak blik adiah no3..
dan dipilih untuk kepelawanan sukma,malangnya aku tolak sbb nk PMR..
Akhrinya aku digelarkan pahlawan s.m.k btr..
tapi aku tidak suka..
heee!!!
masuk tahun 2008 aku telah berpindah di sekolah s.m.t kajang..
dan aku telah tinggal kan segala silat aku dan rakan².
kini rakan² ku yang membawa nama sekolah btr terbang jauh..
thankz to all PSSGM btr.
to:Afiq,Syed,Arina n u all...
Kisah hidupku!! =)

0 comments: